Sizce kızların yaptığı görücü şakasına alınmakta haklı mıyım?

Kızkıza bir ortamdayız normalde 5 kişilik yakın arkadaşlarız diğer 3 üyle arada buluşuruz pek samimi değiliz hareketlerinden hoşlanmadığımızdan ama evine davet etti gittik. Neyse bu arkadaş bana birini düşünmüş güya ama full dalga geçerek anlatıyor yok eskiden yakışıklıymış şimdi kilo almış biraz kelleşmiş protez saç takıyormuş işte yatakta farklı şekilde yatıyormuş bende öyle farklı yatarmışım ama şimdi düzelmiş vs böyle saçma sapan bunu tamamıyla dalga geçerek kahkahalarla anlatıyor bana yakıştırıyor ortamda beni ortaya atıp dalga konusu yapıldı söylediği adam üzerinden ilk ortam bozulmasın falan diyr güldüm geçtim sonra o kadar uzattıki yakın arkadaşlarımdan 2si de onla beraber goygoya katıldı düzgün yatamıyorsa göğsüne yatır, ama yine de bi düşün falan sonra ben sinirlenince tamam kapat artık kız istemiyor falan dediler artık ama her şey gülerek oluyor bende tanımadığımız bir insanın dış görünüşüyle dalga geçiliyor sus artık falan dedim ama eve gelince daha da sinirlendim yakın arkadaşlarımla olduğumuz gruba yazdım bknu çıkardık çok saygısızca geldi boşu boşuna dedim bi dha böyle saçma bi ortamda bulunmayacağım siz takılın desim bunlar da alındın mı kırıldın mı noldu aslında geçiştirsek görmezden gelsek böyle ortamlarda katlanma durumu oluyor gibi gibi sçm şeyler söylediler siz olsanız naparsınız

Sizce kızların yaptığı görücü şakasına alınmakta haklı mıyım?
Cevapla