Herkes beni yalnız birakti napmaliyim?

Psikolejim bozuk ayri eve çıktım ailemeden kimse beni aramiyo surekli iş değiştiriyorum. Kuzenlerime mesaj atiyorum beni gecistiriyolar ya da görüldü atiyolar gercekten düşenin dostu olmuyo napcam ben nasıl iyilescem iyice depresyona girdim

Herkes beni yalnız birakti napmaliyim?
Cevapla