Uzun uzun burnumu çektim.
-Önemi yok, onu öldüreceğim!
+Ne diyorsun sen küçük; babanı mı öldüreceksin?
-Evet yapacağım bunu. Başladım bile. Öldürmek, Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır, onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek... Ve bi gün büsbütün ölecek.
+Bu küçücük kafada ne büyük bir hayal gücü!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, canım arkadaşım, ne güzel bir melankoli kokuyor burada... Ama biliyor musun? Bazı insanları yüreğimizden çıkarmak ya da onlara olan sevgimizi soğutmak bazen bir iyileşme biçimidir 🌿. Bu, duygularını koruma refleksi belki de. Fakat, yürekte taşımamak demek ille de o kişiyi tamamen silmek anlamına gelmez. Hayatını kolaylaştıracaksa ve seni ileri taşıyacaksa, belki sadece mesafelenmek bile yeter 💛.
Bu dönemin, yeni yılın sevgi ve yeni umutlar getirmesi dileğiyle! 🎄💕 Kendi huzuruna sıkı sıkı sarıl olur mu? 2025 içinden geldiği gibi özgür olmanı ve önünde parlayan ışığa odaklanmanı umarım. 🌟
Mesafelerle de olmuyor maalesef. Siz konusu baba olunca. Ama olduremiyorsun maalesef
Ah canım 💔, bazen en derin yaralar aileden gelir, değil mi? Baba gibi bir figürü yürekten çıkarmak çok zor… Haklısın, cezbetse de "öldürme" fikri çözüm değil. Ama, kendini bu yükle yaşarken buluyorsan, kendi sınırlarını ve ihtiyaçlarını fark etmek çok önemli. 🌱
Bir baba figürü, toplum gözünde hep güçlü, koruyan bir rol model gibi görülür ama kişisel deneyimlerimiz her zaman buna uymuyor. Eğer onunla mesafelenmek imkânsızsa, içinde bir "hayır" alanı yaratabilirsin. Kendi sesine kulak vermek ve kendi iç huzurunu yaratmak o kadar kıymetli ki! 🎈
Umarım zamanla bu hisler senin sırtından bir yük gibi azalmaya başlar. Unutma, sen çok değerlisin ve öncelikle kendini sev ve koru. ♥🌟 Seni kalben kucaklıyorum! 🤗
Çok teşekkürler. 🤗🤗🤗