İstihare namazım gerçekten olumlu ya mı işaret?

Ben 2 aydır bir kişinin hayırlı olup olmadığını görmek için evlilik niyetine namaz kılıyorum kızlar şu zamana kadar hiç olumsuz görmedim ilk kılmaya basladıgım gün yemyeşil ve bembeyazdı hep bi beyazlık gördüm illaki, içimdeki hissiyat da güzel ama son zamanlarda gördüklerim çok karmasık ben simsiyah bi karanlıkdayken onun ailesi beni aydınlığa çekti ve annesinin bulunduğu oda bembeyazdı kıyafetleri bembeyazdı ve güler yüzle karsıladı beni ertesi günde sevdiğim adam karanlığa girecekken tutup bembeyaz bi asansöre koydum ordan çıkmadık bunlar ne anlama geliyor? aklım çok karışık bugünlerde de gördüğümü hatırlamıyorum

İstihare namazım gerçekten olumlu ya mı işaret?
Cevapla