Annem ve babam şeker hastalığına yakalandı galiba?

Arkadaşlar şu an bu cümleleri yazarken dilim damağım kuruyor kalbim çıkacakmış gibi oluyor annem 1 yıl falan önce şeker hastalığına yakalandı fakat o kadar önemli derecede değil diye biliyorum fakat dikkat etmiyor babaminda bir kac hafta önce ayaklarında yara benzeri bir şey çıktı ağrıyordu doktora gitmiş doktorda şeker ayağına vurmuş gibi bir şey demiş Son haftalarda moralim 0 yaşayan bir ölü gibiyim annem babam çocuk gibi birbirine küsüyor babam hastaneye hiç gitmedi gitmekten hoşlanmıyor galiba söylüyorum ama gitmiyor arkadaşlar ben bu acıya dayanamam Allah'a dua ediyorum çok pis günahlar işledim onlara bir şey olursa ben yaşayamam şu an durumları iyi gözüküyor fakat internetten araştırdığımda ömür kısalıyor gibi cümleler duyuyorum ne annem ne babam geçmişte mutlu yaşadı. Çok acılar çekti ikisi özellikle annem arkadaşlar napmaliyim aklıma bazen bir şey olursa onlara jn tihar geliyor ve bazen düşünüyorum aklıma bazen geliyor yakın bir zamanda onları terk etmek çünkü herşeyi unutmak istiyorum annem şeker hastalığına yakalanır yakalanmaz enerji icecegidir noddleedir ne kadar kötü şey varsa tiryakisi oldu keşke hiç dogmasaydim
Annem ve babam şeker hastalığına yakalandı galiba?
Cevapla