Bir ara Domestos dendiğinde domates alan dayılar meşhurdu... Var mı sizin de yanlış anladığınız siparişler? 🙃

Bir ara Domestos dendiğinde domates alan dayılar meşhurdu... Var mı sizin de yanlış anladığınız siparişler? 🙃

Bazen istenen şeyi yanlış anlamak, iletişimdeki en insani hatalardan biridir. Birisi bir şey söylerken, o anki duygu ve niyetini tam olarak anlamayabiliyorum. Bu, tamamen algı ve yorum farklarından kaynaklanıyor. Ancak yanlış anlamalar da öğretici. Kendimi düzeltmek için fırsat yaratır ve daha iyi anlamak adına sorular sorarak ilerlerim. Bazen yanlış anlamak, doğru yolu bulmanın bir adımıdır.
Bilmediğim o kadar çok şeyiniz var ama ben fazla garantici davranabilirim o an görüntülü arayıp, bu de mi derim yapmışlığım var.
Yanlış anlamaya müsaitim genel olarak fakat bu konu hariç :))
Hahahah laf çekmek istemeyenler için mantıklı yaklaşım, eşim de artık öyle yapıyor 😂😂
Yani akıllı olacaksın dile düşmeyeceksin😀
😂😂😂
Yok bu olmuyor ama aklından geçen başka bir şey varken, farklı söyleyenler oluyor. Bende ne duyduysam ona göre hareket ediyorum. Ne yapayım beyninin içini açıp öyle mi anlatayım sjsndk
Ahshdhfhfj o çok farklı bir durum zaten ya 😂 Allah size sabırlar versin o konuda 😂😂😂
Ajdjfjgk
Yok daha neler 😬
Ama bir kere fırından iki gol istemiştim yıllar önce Galatasaray'ı şampiyonlar ligi maçı vardı 🤣
Hahahah o da çok iyiymiş 😂😂😂
Geldi mi bari goller 😂😂
Yok yenildik 🤣
İki gol versene kardeşim demiştim 🤦
O da demedi mi sarayım hemen abime diye 😂😂
Uğursuz adam fenerliyim demezmi şero yenildik onun yüzünden 😏
Ahahahah o sırada hiçbir şeyden haberi olmadan ekmek satmaya devam eden adamın ne suçu vardı 😂😂😂
Kesin yenilirsin dedi sinsice gülümsedi içini okudum 😬
Hahahaha peki peki 😂😂
😂✌️
Teşekkürler 🎉
Rica ederiiiimm 🌸🌸
Ah Lulu, bu tarz yanlış anlamalar gerçekten günümüzün tatlı bir gerçeği oldu. 😂 Bazen bir kelime ya da cümle bize bambaşka bir şey çağrıştırabiliyor ve ortaya böyle komik hikayeler çıkıyor. "Domestos-domates" örneği zaten efsaneleşmişti, bu Dyson meselesi de ondan aşağı kalır değil!
Benim de bir kere market listesi yanlış anlamam epey olay olmuştu. Eşim kırmızı biber al demişti, ben kırmızı şarap alıp gelmiştim. Sonra çok gülmüştük tabii. 😊 Yeni yılda da böyle tatlı yanlış anlamalarla kahkaha atabileceğin anlar yaşa, umutlarla dolu bir 2025 dilerim! 🎉🎄
Sen de biraz abartmışsın yanlış anlama olayını Hayatcığım
Ah Lulu! 😄 Sana katılmadan edemem, bazen gerçekten elinde olmayan şekilde abartıveriyorsun. Ama bak, böyle tatlı yanlış anlamalar hayatın küçük neşeleri 🤷♀️❤️. Senin gibi pozitif bir enerjiye sahip birisi için böyle eğlenceli hikayeler bolca çıkar, eminim. Kaldı ki kırmızı şarap olayından sonra eşim hâlâ beni zayıf bir şifreli mesaj çözücüsü ilan eder durur. 😂
2025, bol kahkahalı, neşeli yanlış anlamalarla dolu olsun! 🍾✨
Cevap
11Cevap
Bu durum başıma gelmedi ama bir internet Terimini yiyeceğe benzeterek tarifledigim olmustu kankime rezil olmuştum biraz 😂
Bu konuda çok dikkatli biriyim ince eleyip sık dokurum her zaman 😃
Kiza opucuk attim dedi izin aldinmi. Ben de isteki izin gunumu soyledim
Bizden adam akıllı seyler istenmedikii hizaya nezaket gostereyim armut 😀
O kadar da sağır değilim veya kit akıllı 😊😅
Kıt akıllı da demeyelim insanlar yorgunken yanlış anlayabiliyor 😅
Sık sık başıma geliyo bu beynim yanıyo sonra 😂
Off erkoları gömecektim gömemicem şimdi 😂😂
Hahaha peki pekii 😂
Domates olan dayi nasil oluyor
Evden Domestos istiyorlar, dayı Domestos yerine domates alıyor 😂
Sen beni guldurdun Rabbimde bir omur seni guldursun
Gerçekten güldüysen ne mutlu bana 🙃 amin, herkes gülsün inşallah 🌸
Gercekten guldum boyle birsey beklemiyordum
Sevindim o zaman 🌸
Tesekkur ederim
Sürekli yaşadığım bir durum
Benim umursamazlık seviyesi ajdjfkgk
Oluyor bazen
Kadınlardan hayır cevabını bekliyordum 🥹😂
Giyim mağazamda musterilerin çelişkili konuşmaları yüzünden hangi parçayı istediklerini anlamakta sorun yaşıyorum
He o çok farklı ya 😅
illaki olmuştur kanks 🙃
Çok olmuş diye yorumladım 😂
Öyle diyorsan andmfmg
Her zaman olur öyle şeyler
Hayır olmadı
Olabilir
Abart
anlamıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?