Kızını vermeyen babaya " Almıyoruz" resti yerinde mi?

Kızını vermeye yanaşmayan sonradan "gelin isteyin " diyen babaya " Almıyoruz resti" yerinde mi sizce?

Kızını vermeyen babaya " Almıyoruz" resti yerinde mi?
Cevapla