25 yasini gecmis birisinin en güzel yaslari gecmis midir?

Ben 25 yaşına kadar hayattan soyutlandim depresyona girdim eve kapandım. Lise uni açıktan okudum. Evde bunalimlara vs girdim. 15 yaşından beri de böyleydi bu. E şimdi hayata katılmaya çalışıyorum ama 15 yaşındaki o çocuk neyse hala oyum. 15 gibi hissederken artık 25 olduğum gerçeği çok koyuyor. Toparlarım toparlamasına da aşırı geç kalmis hissediyorum.. sizce tren kaçtı mı?

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
25 yasini gecmis birisinin en güzel yaslari gecmis midir?
Cevapla