173 boyundaki erkekler kendini ne sanıyor?

Biriyl3 tanıştım boy 173 ama ego 190. Kendini bir şey sanıyor her seye karışıyor sanaldan daha tanışalı bir ay olmadı sevgili falanda olmadı kıskanmalar falan tipi de yok ama yinede nazik kibar diye bi muhabbet edeyim dedim her şeye burnunu soktu sürekli soğudum benden eskisi değilsin sen de bir şey var dese de kırıcı olmak istemedim benden sürekli foto istedi konuştuğum kişilerin yeğenim yanımda desem onun bile. Enbsonunda patlayınca da senin psikolojin bozuk erkeklerin senden niye ayrıldığı belli oldu dedi. Evlenince eşimi calistiirmam ev almam eve gerek yok şehir şehir gezicem günü mü yasicam falan dedi sorun etmedim ama boy 173 egosu 2 metre
173 boyundaki erkekler kendini ne sanıyor?
Cevapla