Dünya aşk yaşamak için güzel mi ve hayat bu kadar uzun mu?

Şu aşk ve romantizm denen şeyleri iliklerime kadar yaşayabileceğim, hiç sıkılmadan usanmadan sevdiğimle ilgilenip onun için saatlerce dil dökebileceğim, sonsuzluğu onunla sessiz sessiz tadabileceğim bir yer değil galiba bu dünya?

Yoksakşmse haketmez mi bunları?

Yoksa ben mi fazla duygusal ve hayalperestim; rüyalar aleminde mi yaşıyorum?
Dünya aşk yaşamak için güzel mi ve hayat bu kadar uzun mu?
Cevapla