İş yerinden bi abiyle şakalaşma konusunda ne kadar samimiyetimiz olsa bile "😘" emojisini atması anormal değil mi?

Ben Sinirlendikçe daha çok atıyordu

İş yerinden bi abiyle şakalaşma konusunda ne kadar samimiyetimiz olsa bile "😘" emojisini atması anormal değil mi?
Cevapla