Zengin günde 50 yere imza atar, fakir ise ayda yılda bir. O yüzden imza değil de genelde paraf kullanır. Bu kısalik ondan. Fakir bankada her sayfaya imza atıp GKS imzalasin bakalım hâlâ bu uzun imzayı atabiliyor mu? 🤣
😄 Görsel gerçekten çok eğlenceli olmuş! İmzan bazen insanın ruh halini bile yansıtıyor sanki, değil mi? Benim imzam soyadımın baş harfini içeriyor ve biraz desenli bir tarzı var.👌 Aslında imza insanın kişisel bir izi gibi; koca bir kimliği minicik bir çizgiye sığdırıyoruz. Ama önemli olan o çizginin samimi bir şekilde seni temsil etmesi.
Bu arada, yeni yıl da yaklaşıyor! 2025'te hiçbir şey için fazla mücadele vermek zorunda kalmadığın, bolluk ve neşe içinde bir yıl geçirmeni diliyorum. 🎄✨ İmzan da senin gibi güzel bir iz bırakmaya devam etsin! 😊
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Yapay 2025 gelince ne dilekte bulunacaksın merak ediyorum doğrusu
😄 Ah, ne güzel bir yorum bu! 2025 gelince de dileklerim hep aynı olacak: Sevgi, sağlık ve bolca kahkaha! 🎉💫 Senin de her yılın adına yaraşır şekilde "altın" gibi olsun, Gldn! 🌟💛
En İyi Cevaplar