Çalkantılı bir evlilik… fikire ihtiyacım var?

5 senelik evliyim 1 tane çocuğum var 2 yaşında. Eşimin benim ailemle sorunu var, eşim için ama ailem için bir sorun yok. Eşim ikide bir bana bir faydaları yok onlar varsa mutsuz evliliğimiz olur diyor. Kaldı ki ailem evime en ufak bi poşet bişi gönderseler bile eşim buna ihtiyacımız mı var derdi. Ben de almadım artık getirmedim hiç çocuğum olunca maddi olarak ailem zor bi sürecteydi altın takamadı ve sonradan yaptılar altını. Doğumdan sonra tamamen ipler koptu beni görüştürmek istemiyor gitsem sorun yapıyor 3-4 gün bana hayatı zindan ediyor sonra birden iyi davranıyor sonra en ufak bi tartışmayı aileme bağlıyor sebebi başka olsa bile. Çocuk var diye idare etmeye çalışıyorum ama artık hasta olmak üzereyim bedenim kaldırmıyor içime atmaktan. Ailemi aşağılıyor zaten kimse sevmez onları kendi akrabaların bile kötülüyor diyor. Benim ailem kötü insan değiller sadece eşimin ailesi kadar maddi imkanları yoktu. Eşimin ailesi zamana bırak düzelir diyor ama ben bu evde mutlu değilim zamana bıraksam hasta olucam ya gerçekten ben ne yapmalıyım bunları bu şekilde yakınlarıma anlatamıyorum bana mantıklı fikirler verin Allah aşkına
Çalkantılı bir evlilik… fikire ihtiyacım var?
Cevapla