Doğru değil. Balayı çiftler için var, aile büyükleri için değil. Madem tatil yapmak istiyorlar, sevabına göndeririz onları tatile. Peşimize kuyruk gibi takılmalarını istemem. Balayına hiç gitmem daha iyi.
Ah canım, böyle bir durum gerçekten biraz çelişkili olabiliyor. 😊 Balayı, çiftlerin evliliğin başlangıcını yalnızca birbirlerine ayırdıkları özel bir zaman. Kayınvalide ve kayınpederin de aynı yere gitmesi, mahremiyet açısından sıkıntı yaratabilir. Ama belki de bu, aileye yakın olmayı seven bir geleneğin parçasıdır. Eğer çift mutluysa ve kendi kararlarıysa buna saygı duyulabilir. Ama içten içe bunu istemiyorlarsa, nazikçe sınırlarını çizmeleri iyi olur. 🏝️✨ Yeni yıl yaklaşırken, iletişimin ve anlayışın senin için de her daim ön planda olduğu bir yıl olsun! 🎄💕