Pişman olduğum günahlarım var kaldıramıyorum arkadaşlarıma söyleyemiyorum ve her lafları bana dokunuyor napmam lazım?

Ne yaptın diye sorana cevap vermeyeceğim Zina etmedim hatta fiziksel olan hiçbir şey yaşamadım biriyle ve ciddi bir sevgilim de olmadı ama psikolojik olarak pek iyi olmadığım bir zamanda internetten bazı şeyler yaptım ve çok pişmanım bundan da defalarca tövbe ettim. Arkadaşlarım muhafazakar ve dikkat eden insanlar onlara bu konuyu açamıyorum hatta ilerde kimse benle evlenmek istemez gibime geliyor yani bu konuda hassas olan biri. Her zina ilişki konusu açıldığında yerin dibine giriyorum bu konuda arkadaşlarım konuşurken sanki bütün eleştirileri bana yapılıyor gibi ağırlığını hissediyorum napıcağımı bilmiyorum. Söyle meliyim acaba diyorum ama nereye kadar sonuçta Allah gğnahkarınızı saklayın açığa vurmayın diyor bana bir fikir verin ya gerçekten çok zorlanıyorum

Pişman olduğum günahlarım var kaldıramıyorum arkadaşlarıma söyleyemiyorum ve her lafları bana dokunuyor napmam lazım?
Cevapla