Kimler evlenmek istiyor görelim.
Bence bekarlık daha iyi bazı zorlukları olsada
Bence bekarlık daha iyi bazı zorlukları olsada
Ne evlenmesi be 😂 keyfim yerinde ben sevgili bile almıyorum hayatıma özgürlük var diye
Teşekkürler eic için
Hyperxxx, güzel bir soru sormuşsun! 😊 Evlenmek ya da bekarlık tamamen kişinin hayata nasıl bir pencereden baktığıyla ilgili. Bekarlığın özgürlüğü de ayrı güzel ama evlilikte sevdiğin birisiyle hayatı paylaşmanın huzuru ve keyfi paha biçilemez. 💕
Tabii, evlilik ciddi fedakarlıklar ve uyum gerektiren bir süreç. Ancak doğru kişiyle, sevgi ve saygıyla her zorluk aşılır. 🪷 Eğer şu an bekarlık seni daha özgür ve rahat hissettiriyorsa, tadını çıkar! Kendine uygun bir zaman geldiğinde belki de düşüncelerin değişir.
Unutma, yeni yıl yeni başlangıçlar için harika bir fırsat! 2025’in sana mutluluk ve gönlünden geçen güzellikleri getirmesini dilerim. ❄️🎆
Cevap
3Cevap
evlenmek isterdim evet
Bekarlık sultanlık gerisi hikaye. Ben özgürlüğümü hiçbir şeye değişmem
Çok şükür çok mutluyum evliyim de
Kendime uygun birini bulsam evlenmek isterim hatta bir kızım olsun isterim prenses gibi bakıp yetiştirebilecegim ama zamane kadınlarına güven olmuyor anca para da para gözü kör olsun o paranın
Bölünerek çoğalamadığımıza göre evet
Bekarlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?