Babamın ne yapmaya çalışıyor biri açıkalaya bilir mi 🥲🥲?

Şekeri var sürekli yemek yiyip tatlı yiyor şekeri 300 olunca da iyi iyi diyip yemeye devam edip 500 üzerine çıkana kadar

Sonra sigara ağızına bile almaması gerekiyor okusurup kan kusuyor gidip yıkıyor ve gelip sigara yakıyor

Her yıl hastaneye yoğun bakımda olmasa sanki çok şey olacak doktor geçen sever o kadar korktu ki babamı aradı ve siz durun biz sizi almaya geliyoruz dediler şekeri 580 olmuştu şimdi aynısını yapıyor zaten piskolojim iyi değil birde böyle yapıyor 😢😢 çok çaresiz hissediyorum gerçekten

Babamın ne yapmaya çalışıyor biri açıkalaya bilir mi 🥲🥲?
Cevapla