Sapık dayı sorunu neden bu kadar fazlalar?

Mahallemizde bi dayı teşkilatı var kızları yaşındaki insanlara sulanıyolar şehvetleniyorlar hergün sövüyorum bu sapık moruklarada kaydını alıp emniyete versem kaç ay yatirirlar bunlara gorseniz 55 60 dan fazla yaslari eskiden selam verirdim cevap olarak bulduğuna atla evlat cevabini alirdim bu kelimenin anlamini yeni anlıyorum bunlar baya baya lut kavmi olmuşlar artık
Sapık dayı sorunu neden bu kadar fazlalar?
Cevapla