Evli bir erkeğin eşine vermediği parayı annesine vermesi normal mi?

1 bucuk sene bile olmadı evleneli ama çeşitli nedenlerle kavga ediyoruz sürekli zaten genel anlamda ilgisiz bir eş işten eve geldiğinde telefonu elinden düşürmez. Birçok şeye katlanırken sabrımı taşıran nokta annesine her ay 15 bin tl para vermek istemesi oldu. Yanlış anlaşılmasın annesi zor durumda olsa tabiki versin oğludur ama babası çalışıyor annesi de çalışıyor. Sebebi de kaynanam calısmasın diye. Ama kadın zaten birikim yapmak için keyfi çalışıyor ihtiyacı yok. Evleri var biz 20 bin tl kirada oturuyoruz. Bende 3 aydır çalışmıyorum tazminat alarak ayrıldım tazminatın tamamını eşime verdim şimdi gözümün içine bakıyor iş bulup çalışayım diye. 3 aydır al üstünde bulunsun diye verdiği para 3 bin tlyi geçmemistir ama annesini aylık maaşa bağlamaktan bahsediyor. Bende yük olmayayım diye su alan yırtık bot ile duruyorum. Ne yapayım ben şimdi haksız mıyım?

Evli bir erkeğin eşine vermediği parayı annesine vermesi normal mi?
Cevapla