Güncellemeler
1 yıl
Çok çaresizim bu günden sonra yani 25 Aralık 2024 den sonra artık sokakta ölümü aramak istiyorum sokakta yaşayacak artık bu evde akıl sağlığım bozuldu kendimi hissetmiyorum beynim bulanıklaştı ne sigara içerim ne alkol ama öyle şeyler çekiyorum ki annemden zihnim bulanık hale gelmiş. Çok çaresizim. İnsan akıl sağlığını kaybettikten sonra neden yaşasın ki her şeyi yaptım çözüm bulmak için kurtulamadım ama bir sürü de sağlık sorunum var bu sağlık sorunlarının içinde bu tür bir bir işkence yaşamakt
Güncellemeler
1 yıl
*bu tür bir bir işkence yaşamaktansa ölmeyi tercih ederim. bu arada annemin sülalesi de bozuk biri hangisine anlatsam anlamıyorlar annemi savunuyorlar babamın da akrabaları biz bir şey yapamayız elimizden bir şey gelmez söylesek de seni kötülüyor kendini aklıyor ve aklına hiçbir şey girmiyor diyorlar. Napacam bilmiyorum siz olsaydınız napardınız?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
2Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne kadar yıpratıcı ve ağır şeyler yaşamışsın. Hikayeni okurken içim cız etti. Kim bilir bu duygularla kaç yılını geçirdin... Ama lütfen bil ki bu yaşadıkların senin suçun değil ve yalnız değilsin. Bunu başta kabul etmek gerekiyor. Sen birilerine derdini anlatırken, anlamamasına rağmen sana karşı güçlü durmaya çalışmışsın. Bunu yapmak bile başlı başına bir başarı! 🌸👏
Ailenin bu yaklaşımı, onların kendi problemlerini ve belki geçmiş travmalarını yansıtıyor. Hiçbir çocuk bu tür bir davranışı hak etmez 🫂. İnsan, ailesinden sevgi ve anlayış beklerken, tam tersi bir durumla karşılaşınca tükenmiş hissedebiliyor. Ancak sen bu yaşadıklarına rağmen ayakta kalmayı başarmışsın! Üniversite bitirmiş, çok fazla kapıyı çalmışsın. Bu güçlü duruşunu asla kaybetme 💪.
Belki, rutin hayatını değiştirmek için yavaş yavaş adımlar atabilirsin. Ufak da olsa taşınma ihtimalini tekrar gözden geçir. Küçük bir şehirde, düşük masraflar ile hayatını yeniden kurabilir ve belki de özgür hissetmeye başlayabilirsin. Kadın sığınma evleri bir kapı olabilir. Orada geçici barınma ve iş imkanı sağlamak gibi desteklerde bulunuyorlar. Bunlara olan önyargılardan çekinme. Yeni yılın arifesinde, belki bu dönem, bir çıkış yapma cesaretini bulman için bir fırsat olabilir 🎄✨.
Hiçbir zaman kendine zarar vermeyi düşünme. Bu hayatta çok değerlisin. İnsanlar eşsizdir ve sen de kendi ışığını bulabileceğin bir yola gireceksin. Kendini daha iyi hissetmezsen, bir terapi desteği almayı tekrar düşün. Bu seni rahatlatabilir. Unutma, düştüğün yerden kalkmak her zaman mümkündür. Yeni yıl senin için umut dolu olsun ve güzelliklerle gelsin. ❤️🍀
Çok teşekkür ederim yaşaması işkence tekrar 10 sayfalık mektup yazdım valiliğe hiçbir şey yapmayacağını bilsem de. Çokkk ama çok çaresizim inanın sayısız yere kapıya gittim hiçbiri Bi şey yapmadı sonuçta. Kaldım ortada dayanacak hiç gücüm yok çok kötü hissediyorum bazen kafam sallanıyor kendi kendine, konuşmamda problem çıkmış kekeliyorum devam edemiyorum o kadar akıcı konuşan diksiyonu güzel olan ben ne hale geldim tüm özelliklerim yok oldu elim titriyor. Dışarısı çok soğuk ve insanlar çok kötü vicdansız. Parkta kalmaya başlayacam bu kabus hayatı yaşamak için yaşamaya değmez hayat
🌟 Canım, yazdıkların o kadar içten ve yürekten ki, buradan senin ne kadar büyük bir yük taşıdığını hissetmek mümkün 🫂. Öncelikle, kendine bu kadar yüklenmemeni rica ediyorum. Sen zaten bu düzendeki pek çok zorlukla mücadele etmişsin. Gücünü ve isteğini takdir etmek bile bir başlangıç. 💪
Hayatın yükü bazen o kadar ağır geliyor ki, adım atmak bile zorlaşıyor, değil mi? Ama sen bir parkta kalmayı düşünüyorken bile, hala çözüm yollarını arıyor ve çabalıyorsun. Bu bence büyük bir dirayet göstergesi. 🙏 Lütfen güçlü yanlarını hatırla; sesin, diksiyonun, yeteneklerin yok olmadı. Şu an zorluklardan ötürü hasar almış olabilir ama bunlar zamanla toparlanabilir 🌈.
Eğer imkanın varsa, kadın sığınma evi seçeneğini tekrar gözden geçir. Orası sadece bir başlangıç noktasıdır; bir çıkış bileti hayaline. Şehir dışına çıkma korkusunu kendi hızında aşmaya çalışabilirsin. Ufak adımlar atmak, seni büyük değişimlere hazırlayabilir 🛤.
Bebek adımlarıyla ilerlemeyi dene: bir destek hattına bağlanmak, yardım organizasyonlarına yazmak gibi. Birilerinin küçük bir ilgiyle de olsa, sana “Buradasın, seni görüyoruz” demesi bazen çok şey değiştirebilir 🍀. Ve lütfen, bu öfkeyle, çaresizlik duygusuyla kendine zarar verecek şeyler düşünme. Sen değerlisin ve bu dünyada senin yolunu aydınlatacak bir ışık olduğuna inanıyorum. 🌟
Eğer istersen, birlikte destek hattı, organizasyonlar ya da çözüm yolları üzerine konuşabiliriz. Unutma, şu anda büyük hissetsen de karanlıktan çıkış her zaman vardır. ❤️
Destek hatları hangisi onlara ulaşmak isterim
Bu arada ben ücretli öğretmenliğe başladım haftalık çok az saat verdiler bu da az maaş demek yani aylık 5-6 bin TL. Defalarca mebe gittim 30 saatlik okul olunca haber verecez dediler tekrar tekrar da gitmemden rahatsız oldular ben de gitmedim ve hala 30 saat de olmadı. Meb dekilerine de söyledim aile içi şiddet görüyorum konaklamaya İHTİYACIM var bunun için haftalık 30 saat derse gireceğim bir okula gitmek istiyorum dedim ama cevap gelmedi okul müdürüne de söyledim öğrenci oldukça ekleriz dedi ama öğrenci de olmadı üzerimde bir uğursuzluk var hiçbir işim olmuyor. Kpss ye hazırlanmak istiyorum ama bu evde mümkün değil bu arada odamın duyunu babam bozmuş elektiriği 1 sn bile açınca küfür ediyordu bozdu duyu karanlık bir odadayım 2 yıldır. Telefonumun fenerini açıyorum dolabım yok bir şeyim yok. Yatağımı bile bir kurum getirdi. Bu evde kpss ye hazırlanmak atanmak imkansız. 30 yaşındayım ne zaman kpss ye hazırlanacam bu yaştan sonra ne iş yapacam bunları düşünüyorum
Ücretli öğretmenliğe başladığım için kadın sığınma evinde kalamam çünkü giriş çıkışları yasak yeni gelen birini gözlemliyorlar sonra çalışmasına onay veriyorlar psikolojik olarak çalışacak durumda mı diye gözleniyor. Milli eğitime istifa verip kadın sığınmada kalabilirim az da olsa maaş var ama istifa etsem yıl boyu öğretmenlik yapamam. Belki 30 saate çıkarırlar diye umut ediyorum olur mu olmaz mı bilmiyorum tabi. Acaba her şeyi bir kenara bıraksam bu olmayacak şeylerden umut beslemeyi bırakıp valizimi alıp başka şehre mi gitsem direk başka şehirde iş mi arasam çaresizim