Selamlar benim dort yas benden kucuk kizkardesim var?

Kendisi okudu psikolg ama gorseniz dersinizki bumu psikolog kendi meslegindenmi kibrindenmi cok bilmisligindenmi bilmiyorum biz ikimiz cok ayri kafada bir insaniz ben daha sicak guleryuzlu icten biriyim o daha soguk kasinti icten davranmayan biri mesala beni abla yerine koymaz ismimle hitap eder birde insani yonetmeyi akil vermeyi cok seviyor bunu yaparkende biraz uslupsuzca yapiyor mesala senin dusuncene saygi duymaz bir is yapar kendisi kendisini acindirir soyle yaptim boyle yaptim ama ben bir is yapayim sen ne yapiyonda emegimi kucumser mesala bir konu tartisiriz ben kendimi savunurum hic duymam haklisin dogru soyluyon hep dusunceleriyle kendini uste cikarmaya senin dusunceni bastirmaya calisir ben bir sustum iki sustum saygisizliklarina sonunda bir patladim buna onceden beni arayan soran kisi simdi hic aramaz cok nadir birde mesafeli neden boyle yapiyor anlamadim birde boyleleri etraftada nasil saygi uyandiriyor anlamadim seviliyor
Selamlar benim dort yas benden kucuk kizkardesim var?
Cevapla