Asırı merak ettıgım konudur bız yedı aydır bulusacaız mesela asla olmuo ve cok da severım yanı sırınle ferhat gıbıyız

Asırı merak ettıgım konudur bız yedı aydır bulusacaız mesela asla olmuo ve cok da severım yanı sırınle ferhat gıbıyız

Bir ara görüşüyorduk Ama şu anda görüşmüyoruz kendisi Instagram'da birtakım olaylara takıldı sayfa açtı onu yönetmekle uğraşıyor o yüzden uzak kaldık ama ben sana bir şey söyleyeyim mi samimi olarak ben bir insana sürekli de iletişim halinde olmayı sevmiyorum belli bir zaman sonra tadı kaçıyor.
Bunu bende beceremıyorum o da allahtan boyle seylere alınmaz ıkı hafta hıc konusmadıgımız oluyor fakat kusmeyız ya hayatta sevmem alıngan ınsanı
Doğrudur ama ben arkadaşlık ya da dostluk samimiyetine de artık pek güvenmiyorum
Cevap
2Cevap
gorusuyorum genelde bir iki tane var aylardan beri plan yapıyoruz ama bir sekilde gorusemedik kendisi farklı bir şehirde de şimdilik😅
Bız hepımız farklı sehırlerdeyız😂
insallah bundan bir yedi yıl sonra bulusursunuz😅
Bajsnsjsj gıdısat onu gosterıo
😅😅
Wp gurpta konuşuyoruz
Yeterlı
Evet yıllardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?