Arkadasımız manitasıyla yılbasında çocugun ablasının evine gidecekler (sözde ablası evde) sizce napmalıyız?

Arkadasımız manitasıyla yılbasında çocugun ablasının evine gidecekler (sözde ablası evde) sizce napmalıyız?
Cevapla