Bu konu hakkında düzgünce cevap verebilir misiniz?

Merhaba internetten araştırma yaptım ama çok da fazla bir cevap alamadım şahsen. Benim gibi bu durumu yaşayan varsa inanın öğrenmek benim için daha iyi olur. 23 yaşındayım 1 senedir evliyim. Annem kanserden vefat ettiği için evlendiğim ay içerisinden itibaren hep kadın doğum ile irtibat içerisindeyim. Evlendikten sonra enfeksiyon kaptım ve bir türlü kurtulamadım. Ayrıca evlendikten sonra bütün regl periyodum değişti ve bu zamana kadar konmamış pcos teşhisi kondu bana. Kilo verdim ve reglim 2 aydır düzgün. Ayrıca bir kaç değişik ilaç da kullandım pcos için. Sorum şu en az 1 haftadır kokusuz su gibi hafif yapışık şefaf akıntım geliyor. Ama dur durağı yok. İlaç da kullanmıyorum hiçbir şekilde. Doktora sıra bulamadım. Ağrım sızımda yok idrar sonrası yanmada yok ben anlayamadım. Birazcık korktum ama aması var işte. Annem olmadığı için kimseyle de konuşma fırsatım olmuyor. Lütfen yardımcı olabilir misiniz

Bu konu hakkında düzgünce cevap verebilir misiniz?
Cevapla