1 yıl konuştuysam masum şeyler konuşmadık tabi sonra engelledim fake hesaplardan denk geldik tekrar engelledim üni yi kazandım bu sene o zaten üni okuyordu ama üst sınıflardan ben de onun okuduğu üni ye tercihimi yapmıştım ne de olsa gelmez diye geldi mk... tesadüf mü
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Gerceğe dokün goruntulude ve sanalda yaptiklarinizi
Istemiyorum
Sanalda öyle davranmiyordun kendinden geciyordun 😂😂
Davranmıyordun derken sanki seninle yapmışım gibi ne kadar zevk aldigimi kesin kesin söylüyorsun... yok istemiyorum
Sakin olurmusun bana niye kiziyorsun zevk almasan yapmazdin kimseyi ilgilendirmez fikrine saygim var
Yoo sakinim yazdım sadece sana kızmadım
Ama az cok oglanin huyunu suyunu biliyorsundur sana zorluk cikarabilirmi
Güveniliri biri Allah var ama egosu sinirlerimi bozuyor sinirlerimi bozmasının sebebi benim üzerimden egosunu tatmin etmesi
Foto falan atmismiydin
Evet
Onlari kullanabilir haberin olsun
Yok geçen kahve içmek için çağırdı telefonunu istedim verdi baktım dosyalara kadar hiç bisey yoktu
Foto olanda galeride veya oryada yerde durdurmaz
onun okuduğu üniversiteye tercih mi ahahhahahah daha slak bişey görmedim sanırım son zamanlarda
Ya rehber hocası yüzünden o bölüm o üni de de vardı bende dedim ne de olsa gelmez geldi şaka gibi kafayı yiycem
geleceğini yaktığına değer mi böyle bir olay için, çok üzücü.
Geleceğimi yakmadım ki zaten o bölümü istiyordum... onun için tercih yapmadım yani o uni ye
e o zaman koy gitsin. umursama görme yok say. bu kadar basit
O yapışıyor mk sohbet muhabbet edelim ben kötü bisey yapmadım sana niye uzaklasiyorsun gel bi kahve içelim falan soğukkanlı yaklaşıyorum... aynı
tersleyeceksin.
eğer ki taviz verirsen daha çok musalat olur. bırak arkandan konuşsun ötsün dursun. üniversite ortamı dedikodu ve boş muhabbet ortamı zaten salla gitsin. ciddiye alırsan kendini bi halt sanar
Zaten egoist g0tü kalkık biri fazla samimi olmuyorum
olma yani sonuçta sanal muhabbetmiş geçmişte kalmış. o seni çevrene karşı zorda bırakırsa sen de onu çevrene karşı zorda bırakırsın. dediğim gibi boyun eğme gerekirse kendi çevrenden birkaç kişiyi dahil et sal üstüne gitsin. bazıları konuşmaktan da anlamıyor
T3hdit edeceği bisey bana karşı gerçi foti falan yok
bumu aklına takilan allam ya git konus ya da konusma işte
Yazılanlar yaşanacak öyleyse
Yazılanlar?
Birbirinize yazdığınız ve konuştuğunuz ne varsa işte
Ha yok ben istemiyorum
İstersin, isteklisin çünkü
Biliyorum ama evlenmeden kimseyle yapmak istemiyorum
Görmezden gelmek seni yorar.. Akışına bırak, illa konuşmak isterse net ol
Görmezden gel tanıma. vardır bir hayır
Öyle yaptım zaten konferans salonunda denk geldik Allahın belası gördü beni sanki tanıyorum seni dedi bende form dağıtıyordum o esnada yok dedim tanışmıyoruz tanıyorum dedi sen o sun falan 0rospu çocuğu ben yüzünü unutmusum bu nasıl unutmaz
Ay güldüm ya 😄😄
Yatay geçiş yap başka üniversiteye
Düşünüyorum zaten...
Rahat bırakmayabilir seni. Yüz vermezsin sonradan böyle korktuğunu fark ederse tehdit edebilir
Foto falan yok ki elinde tehdit etsin
bu çoxuk senin kaderin amfkfkf
Küfür ederdim de neyse...
niye küfrediyosun
Sinir oldum duruma
gördü mü peki seni ğnide?
Evet.. işte konferans salonunda denk geldik ben form dağıtıyordum dedi sanki seni tanıyorum gibi... bende unutmusum yüzünü hatırlamıyorum şaşırdım bi an adın ne dedim söyledi anladım oymuş tanimamazliktan geldim sinirlerim bozuldu bi an gülünce sende beni tanıdın dedi öyle işte 0rospu çocuğu ben unutmusum bu nasıl hatırlıyor
seksting yaptığınız belli ama nude atıyo muydun ya da yüzünü gösterdin mi?
Ikisini de gördü ama elinde foto yok geçen telefonunu istedim verdi galerisine baktım yoktu bisey dosyalara vs de baktım
geçmiş olsjn ozaman
Nedenn
telefonunu eline almışsın zaten seni tanımış bakmışsın hiçbir şey yok niye bu kadar kafana taktın onu anlamadım
Hayır muhattap olmak istemiyorum kendisi konuşalım edelim falan... diyor gel bi kahve içelim falan gerek var mı bunlara Allah için
sabahtan beri hala ben şeyi anlamadım neden bu kadar gergin sinirlisin yani seni bu kadar rahatsız eden şey ne hayatında ilk defa mı seksting yaptın neden bu kadar abarttıgini anlamadım
Abartmadım ki gergin ya da sinirli değilim... muhattap olmak istemiyorum kendisi egoist ve g0tü kalkık biri kendi egosunu da benim üzerimden tatmin etmeye çalıştığı zamanlar da oldu ondan istemiyorum
ne kadar süre konuştunuz mesela onunla
1 yıl sanaldan bu üni de denk gelmemiz de 1 hafta oldu
bana bir takip ya da mesaj atar mısın artık Yorumlarda sürünmeyelim
Bazen böyle şeyler olur
tesadüf olabilir ama çok büyük tesadüf..
Ohanze
Demi demi şansıma bütün KS s1çsın
Aynen öyle vallaha
Gördü mü seni o
Evet konuşmak istiyor fa ben biraz soğukkanlı duruyorum kahve falan içelim diyor
Neden engellemiştin
Ben biraz kafamda kurdum sanirim bilmiyorum... artık yapmak istemedim ondan o da sohbet edelim arkadaş kalalım dedi bende engelledim
Anladım senin istegin ne peki bunla yüz göz olmak istemiyor gibisin
Evet... O istiyor biraz egoist biri o canımı sıkıyor
O istiyor diye istemediğini yapacak biri değilsin sende kafası calısan birisin belli
Teşekkürler
Cinsellik konusucaksin biliyorum gerek yok kalsın
Yok sıkıldığım için yazmıstım ama bu ön yargınla yazmayarak iyi yaptın
boş ver onu
Taniyonmu
Evet işte dedim ya 1 yıldır konuştuk vs diye
Bana senden lazım
Nedenn