Zengin erkeklerin evlenmesi hep saçma gelmiştir?

Zengin kadınları es geçiyorum onlar zaten kendilerinden yoksul erkeği istemezler. Erkeklere bakıyorum Hep anlamsız geldi bana. Orta kesimi anlıyorum. Sürekli kadına erişecek imkanları olmuyor bir de iş güç, telaş vs. derken birçok şeye vakit de kalmıyor. Ama zengin, maddi olanakları alabildiğine geniş kişilere bakıyorum. Onlar niye evleniyorlar? Hiçbir şey yapma, locada bir yer kirala, sana gencecik kızı mini eteğini giydirip veriyorlar. Yani demek istediğim bu kadar kolay onlar için kadına erişim. Pahalı bir mekana gittiklerinde bile gencecik kızlar hizmetlerini yapıyor. Yani çok kolay erişim. Zaten maddi olanaklar geniş. Evlilik birçok yasal yükümlülük getiriyor, özgür olabilecek zengin bir kişi neden bu topa giriyor hiç anlamıyorum. Bir de pragmatik yönü var. Kadın ne kadar güzel olursa olsun 30 yaşından sonra cinsel pazarda albenisi gider erkeğin gözü yeni genç kızlara kayacak bu herkeste böyle. Zengin bir erkek için evlilik saçmalıktan ibaret.

Zengin erkeklerin evlenmesi hep saçma gelmiştir?
Cevapla