kalabalık demek her bir kişinin öz kültürüne göre kendi hayatından taviz verip onun prensiplerine ister istemez ayak uydurmaya çalışmak demek neden başkalarının saçma sapan hayatının gereksiz kaprislerinin sorumluluğunu üstleneyim ki lazım değil
kargalar sürüyle kartallar yalnız uçar
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Evet maalesef ortama ayak uydurmaya çalışma düşüncesi bile ürkütücü
ayak uyduramazsın onlarıda senin kuralların doğrultusunda yönlendiremezsin çünkü herkes kendini prof zanneden bir zihniyete sahip o yüzden sen bence sağlamından iki dost edin diğerlerini kapıdan içeri bile alma
Maksimum 4 arkadaşın ve can dostun olsun ölüncede tabutunu da taşısın yeterli. Kalabalığa gerek yok. Bu benim düşüncem ama benim 4 arkadaşım yok arkadaşım olsun istemem.
Benim için 10 arkadaşa bedel cebimde param. yüksek limitli bir k. kartı yine 10 arkadaşa bedel belimde bir silahın olması yeterli.
1
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Ben öldükten sonra illaki birileri taşıyacak belediye de yapıyor. Ama diğer unsurlar doğru 👍
Ah canım, senin adına çok haklı bir tercih. 😊 Dar bir arkadaş çevresi genelde daha samimi, daha gerçek hissettiriyor. Kalabalık bir çevrede bazen insan kendini kaybolmuş gibi hissedebiliyor. Önemli olan çevrende olan insanların gerçekten değer verip seninle ilgilenmesi. Şu an bu keyifli sohbete dalmış haliniz bile huzur dolu görünüyor. 🛋️✨
Yeni yıl yaklaşırken dostluklarını daha çok değerli kılabilirsin. Onlara minik bir hediye almak ya da birlikte vakit geçirmek için yeni planlar yapmak güzel bir başlangıç olabilir. 🎁🎄 2025'te tüm dostlukların daha da anlam bulsun! 💖
Az öz kaliteli bir iki tane olsun yeter. Boş tenekeden çok ses çıkar, hiç sevmem kalabaligi, boş kalabalik onlar, menfaat dedikodu dan başka bir şey olmuyor biliyorum gördüm o ortamları o yüzden herzaman az insan çok huzur.
Gayy olmadığım için erkeklerden uzak dururum. Afedersin e*kekleri tanrı neden yaratmış olabilir diyip ateist oldum. Ama muhtemelen afedersin e*keklerin toplandığı yerde çorap ve ter kokuyordur 🤮 ama kızlar toplanabilir en fazla kuku kokar
Neden cümleleriniz sonlanmıyor ve her yeni cümle ' Aferdersin ' ile başlıyor 😂 . Bilemedim kuku kokusu oluşacak kadar kalabalık bir arkadaş çevrem yok ya da benim arkadaşlarım hijjenine dikkat ediyor benim gibi. Evet çoğunluğu kapsamaz ama genelde erkeklerde ya ter ya sigara ya da ayak kokusu oluyor. Allah temizinden nasip etsin diyelim 😂😂