Çiçekle kendini affettirmeye gelen erkek?

Daha önce bir kaç kez ayrıldık ama hiç yanıma gelmemişti özür dilemek için en sonki ayrılıkta çiçek çikolata ayıcık ile geldi çalıştığım yere barıştık ayrıldık ayrılığımızın sebebi bana dokunması ben öyle şeyler sevmiyorum yapma dediğim halde yapması ben temas bağımlısıyım demesi ama dokunmanı istemiyorum dememe rağmen yapması ama şimdi gelmedi dün aradı aradan 1 ay geçti ayrılığımızın dün aradı beni yani annesi ile konuşturdu beni annem ile konuşturdum bende sevmese gelmezdi demi annesiyle konuşturmazdı birde görüntülü konuştuk ama dokunma istemiyorum dememe rağmen dokundu bende ayrıldım işte

Çiçekle kendini affettirmeye gelen erkek?
Cevapla