Parasız adamla olmaz diyor haklı mı haksız mı?

Kız arkadaşım şey diyor " bak parasız erkekle gerçekten olmuyor hayal dünyasında çıkalım , en basiti parasız erkek sinirli gergin erkektir , sinirini hırsını senden çıkarır , biyere kahve içmeye gidelim desen para yok diye bağırır , kart borcunu ödeyemez evde sinir atar sana , napıyosun desen bağırır , o yüzden kimse kusura bakmasın para önemli , kız en basiti istediğin küçük bişeye bile tepki gösterir , evde açtığın dogalgaza laf yapar , aldığın bı ayakkabı bile gözüne batar , ya da bi yemeğe gidelim dediğinde param yok dese böyle bı erkekle nasıl mutlu olucan söyler misin , hayal dünyasından çıkın gerçekçi düşünün , dışarda bişey görüp beğendiğinde sürekli yok yok diyen adamla mutlu olamazsın diyor
Parasız adamla olmaz diyor haklı mı haksız mı?
Cevapla