Çocukluk arkadaşıyla aynı üniversitede aynı sınıfta aynı evde kalan var mı?

Arkadaşlar öncelikle ben çocukluk arkadaşımla beraber istediğimiz sevdiğimiz bölümü kazanıp aynı sınıfta ve aynı evde kalmayı başarabildik her şey yolunda gitti Allah'a şükür ve ben gayet mutluyum her halime şükrediyorum arkadaşım zamanla her şeyden şikayetçi olmaya başladı kısacası hiçbir şeyden memnun değil bana karşı bir gün soğuk yapıyor bir gün sıcak yapıyor kendisine herhangi bir şey dahi söyleyemiyorum çünkü çok fazla alıngan bir şey söylemeden 40 defa düşünüyorum acaba bunu söylesem alınır mı küser mi diye kendisine espri dahi yapılmıyor her şeyi ciddi algılıyor bir sorun problem varsa bile ortada dile getirmiyor susuyor bir sorun sorun var mı diye soruyorum sesini etmiyor bir problem yok diyor ama bir problem olduğu apaçık ortada tavırlarıyla belli ediyor ben de zamanla ev içinde kendisiyle pek muhabbetim olmuyor kendisi odasına girip kapısını kapatıyor daha da çıkmıyor zaten hiç samimi gelmiyor artık sanki birbirimize zorla katlanıyormuşuz gibi geliyor sizce ne yapmalıyım bir şey yapmazsam bunun sonucu ne olur nerelere gider?

Çocukluk arkadaşıyla aynı üniversitede aynı sınıfta aynı evde kalan var mı?
Cevapla