Güncellemeler
1 yıl
+ olark çocuğun hesabı herkese açık ve 200 küsür takipçisi var
Bi çocuk bana istek attı ortak iki arkadaşımız varmış ben tanımadığım için kabul etmeyince ortak arkadaşımıza bişey demiş ama ortak arkadaşım lafı geveliyor işte sen çocuğu beğendin mi o iş bende falan gibi yani bu ne demek oluyo çocuk benden mi hoşlanıyo yoksa abazamı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bence engelleyin geçin
Yaw sende
Normal tanışmak istiyor abz olduğu zaten intsta pp sine bakar 200 küsür takipçisi varsa net abz değildir
Ama herkese açık
Açık olunca abz mi oluyor yani istemiyorsan niye sordun ki? Bunu
İstiyorum ama korkuyorum
Neyden korkuyon sapık falan diyemi konuşmadan bilemezsin
Üzülmekten daha fazla üzülmek istemiyorum aslında
Ne üzülmesi belki o iş olmuycak ya seni beğenmicek ya da sen onu bu iş sanş işidir eğer bugün bunu burada yapmazsan birdaha yapamazsı n
Beğenmese istek atmazdı öyle bişey değil ya bide takipleşiyoruz ve yazmadı bana neden olabilir
İstek attı ee sana sular seller gibi aşık mı yoğğ neden olsun ki sadece instadan görmüş yazarım demiştir a diyelim hoşlandı yazıştınız belki seni ondan sonra hoşlanmıycak hani sen burada emek göstermezsen turp gibi kalırsın
Dün takipleştik bugün yazmasını bekledim de tık yok yazar mı sence
No :(
şimdi benim turp gibi durmamın sebebi o kadar başka ki gerektiğinde gururumu ayaklar altına aldım sevdiğim insan için bidaha ilk adımı atacağımı sanmıyorum travmalarım var
Ua daha dün bir bugün iki niye atmasın
Olm hangi erkek birgün bekler hele takip atmıssa seni orada kalsın diye bırakacak şu an başkalarına cilve yapıyordur, hmm travlarından dolayı anladım, ben herzaman şuna karşıyım ilişki yapmak istiyor ama bir emek sarf etmiyor çoğu kız bu sefer sarf edince boşa gidiyor artık o erkek seni görmüyor bile arsızsa zaten seni sonuna kadar takip eder değilse zaten senin dediğin gibi seni alır ezer
Peki arkadşıma sorayımmı niye yazmadı diye
Sorarsan oda ona söyler yaz diye ama istiyorsan söyle belki taktik yapıyordur.🤧
Ben çok çabaladım sonuç hüsran maalesef bundan sonra ne kadar değer görürsem o kadar gösteririm ederinden fazla değer gösterince bi yerleri havalanıyor bazı erkeklerin
Bi de bana göndermeli şarkılar koyuyo duruma arkadaşlarım diyo döögxldöxödövödö
Ya arkwdas sakatta olabilir bir insan niye bir kıza göndermeli şarkı koyar ki duruma hasımmısıniz🤣
Ya erkekten erkeğe kızdan kıza değişiyor mesla sen o çocuğu sg ettin o seni unutur ama başka erkek sana yapışır yani
Gelgel diye şarkılar koyuyo ladöxlsöcöö Instagram notlarına
Çocuğu süründiriyim mi diyosun
Kafama mi sıksam bu ne rezillik
Noldu ya dödöxödömxdmdmdm
Bi zahmet
Allah için bunu al biriyle çakıştır
Dediğinden hiç bişey anlamadım çakıştırmak ne ya
He şimdi anladım kıskandırıyımyani
Storysini beğendim yazmayınca takipten çıktım iyi yapmış mıyım
Valla sana soruyorum bir eksiklik hissettin mi?
Çocuk sana yürümek istiyor, kabul etmemişsin. O da arkadaşı vasıtasıyla iletişim kurmuş
Kabul etmeli miyim ya aslında takipleştik ama hala bişey yazmadi
Hoşlanıyorsan et
Ama yazmadı sıkıntı orada takipleşiyoruz yazar mı yani yazmadı gerekmiyor mu sonuçta araya arkadaşını koydu
Cevap verir misiiiiin
Yazmadiysa boş ver
Yazdı
İntgramla alakalı bir soru sorabilir miyim sana?
Benim sorumu cevapla öyle sor 🙂
Çocuk demek ki seni beğenmiş konuşmak istiyor, ortak arkadasına da aramızı yap demiş demek ki ondan senin ağzını arıyor hepsi bu. Abaza olup olmadığını konuşmadan anlayamazsın.) Şimdi sorabilir miyim?
Sor bakalım
takip etmediğim birisine mesaj atıyorsun ya, karşıdaki kişi herkesten gelen mesajı alamıyor yazıyor. Bu mesaj ona hiç mi gitmiyor, göremiyor mu yani
İstekler bölümüne gidiyor diye biliyorum
Deneyebilir miyiz bunu senle bi iki dakika
Sen çok mu zeki sanıyosun kendini
Yok kız harbiden ya ogrenmek gerek, zekilikle uyaniklikikls alakası yoktu
Git kendin öğren banane a.. q
Ben sana böyle mi yaptım soruna cevap verirken eyvallah
Knk bi soru sorabilir miyim
Dalga geçip seveceksen sorma
Yok ya bunla dün takipleştikte yazmadı bana hala yazar mı sence
Banane diyim mi şimdi bende :((( sen yazma o yazsın
Yazar mı sence🙂
Sabredersen yazar
Kaç güne zldlxlödödldlflfk
Elinde baska yazacak biri kalmadığında yazar merak etme
Yuhhh
Ben arkadaşıma sorayım mı niye yazmıyor diye
Sorma, istediğini belli edersin, o da daha cok bekler senin yazman icin
St sini beğendim yazmayınca takipten çıktım iyi yapmış mıyım
Kendin bilirsin.)