İnsanların laflarını çok takiyorum nasıl umursamaz olabilirim?

Özellikle kızlar benimle çok ugrasiyor bı tane bıle arkadaşim yok yeni insanlrla deniyorum aynı şeyler hep kıskançlik arkadan iş çevirmeler ben sessiz kalıyorum dış görüntüm yüzünden yaşantım yüzünden kıskanılıyorum valla abartmıyorum iyi niyetle yaklastigim herkesten darbe yedim ne yapsam arkadaş bulamıyorum artık bu kazıklar yüzünden herkesten nefret eder hale geldim düzgün insanlar var ama nerdeler bana niye denk gelmiyo

İnsanların laflarını çok takiyorum nasıl umursamaz olabilirim?
Cevapla