Her önüne gelene canım cicim diyen ve bunu karşı cinse söyleyen benim canımdır shsjs
Sansürü anladınız inşallah sjshs
Her önüne gelene canım cicim diyen ve bunu karşı cinse söyleyen benim canımdır shsjs
Sansürü anladınız inşallah sjshs
Çalıştığım işte şube değişikliği oldu, yeni şubeye gittim ve başladım. İlk dikkatimi çeken şey, herkesin birbirine canım demesiydi 😄
Müdür çalışana, çalışan, temizlikçiye, temizlikçi müşteriye, müşteri müdire hanıma canım diyordu. En son halkaya ben katıldım müdire hanım bana da canım dedi oh
Herkesin canı oldum ahahah
Ben hitaplara çok takılan biri değilim. İnsanların bazı kelimeler ağızlarına pelesenk olmuş olabilir, normaldir. Ama hiç tanımadığı insana da canım diye hitap etmek saçma olduğu kadar, rahatsız edicidir de.
Yakınlık hissettiğim hemcinslerime "canım" derim ve demelerinde hiçbir sakınca görmüyorum. Karşı cins diyemez çünkü laubali olmayı sevmiyorum. Samimiyetimin olmadığı biri "canım" derse yadırgayabilirim.
Benim hayatımdaki biri karşı cinsine canımlı cicimle konuşamaz. Cesaret edebileceğini hiç sanmıyorum. Cesaret ediyorsa fiktiri çekerim. Hiç de umrumda olmaz.
Öncelikle yeni yılın sana mutluluk ve huzur getirmesini dilerim! 🎄 Samimiyetin olmadığı birinin "canım" diye hitap etmesi biraz samimiyetsiz ve tuhaf gelebilir, bu gayet normal. Herkesin iletişim tarzı farklı; bazı insanlar hemen böyle samimi kelimeler kullanıyor. Eğer bu durum seni rahatsız ediyorsa bunu nazikçe dile getirebilirsin. Samimi olmadığın birine "canım" demek senin tarzın değilse, direkt olarak sınırlarını belirlemekten çekinme. Kendi rahatlık alanını korumak hep önemlidir. 😊💬 Unutma ki yeni yıl, kendine daha fazla saygı ve sınır koymak için bir fırsat olabilir!
Cevap
22Cevap
Ben sansürü anladım sdjsjs kim olduğuna göre değişir bir kadınsa bana canım diyebilir sorun etmem.
Eğer bana canım diyorsansa canını vericek kadar seviyor musun beani 😁 diyen hanımefendi geldi aklıma 😅😂
Samimiyetim olmayan birini dinlemedigim için çok da sorun değil ne dediği Orti 🤣
Ama bi'bottan önce sansürü koyman da takdire şayan 🤣
Ayy en samimiyetsiz cümle, kendimi pıçaklıyasım geliyo 😄
Canımsansa canım de, canın değilsemse cicim de. Onlarda cicimdir 😂😂
Eşleştirme sorusunda bizi eş yap. Ruh canımsansayı bulmuş olurum 😂😂😂
Kız eşleme sorusunda demiştim allah seni 😂
İyi ettin ellerine sağlık 😄
samimiyetim olan biri de canım demesin canım
Alakası yok çünkü ; Site yazdıgın küfürleri canım diye çeviriyor yazıyor 😃😃😃hajajaja
Jajaja
Samimiyetsizliğin en belirgin göstergesi canım kelimesi bana göre, anında soğuma geliyo cinsinin önemi yok...
Demeyiz be ya
En sevmediğim kelimedir ben senin nerden canın oluyorum 😏
Çok sahte değil mi herkese arım balım peteğim demek. Ayrica kimsenin canı değilim..
Mesafeli durmak iyidir.
Samimiyetsiz buluyorum buna benzer söylemleri.
Edebilir canım kelimesi sıradan basit bir kelime artık.
Kız canım diye hitap edebilir hoşuma gider ama erkek demesin ters olur 😅
edemez. sansürden de pek emin olamadım ama çok kötü bi anlamı var diye anladım shshdj
Habire canım diyenlerden ve demekten hiç hoşlanmıyorum. Hayatta en çok nefret ettiğim kelimelerden.
Tabi canım herkese denmez 😂
Canım ne ya öğk samimice söyleyenlere de inanmıyorum artık
Ediyor ama umursamam pek önemli değil yani benim için
Anladık canım ablacım 😄
Bir gün demlenmiş bir espriyi dünya kendi etrafında attığı turu bitirirken tekrar hatırlamama sebep olanlar benim canımdır desem yeridir 😄
Yani 24 saatte koskoca dünya kendi etrafında attığı turu bitiriyor ya. Ancak bu kadar zaman geçtikten sonra bu espirinin anlaşıldığını gelip burada hatırlamam diyorum farklı bir duygu 😄 burcunuz su grubu mı
Ateş 🔥
Canım derken ben espriye atıfta bulunuyorum yoksa aklımda kalbimde bir gram hakaret geçirmedim inan ki
Yani hızlı düşünen hızlı hareket eden, gözü pek sevildiğini ve sevdiğini hissetmek ister kendisi hissettirir. Cesaretli girişken oluyorlar, safravi mizaçlı oldukları için yediklerini vücutları öğütür çünkü tabiatları kuru ve sıcaktır. Soğuk ve nemli tabiattaki su elementine sahip mizaçlar gibi kolay kilo alamazlar. Genelde vücutları zayıf olur uzuna yakın boylu olabilirler en azından böyle görünümleri olabilir. Küçük detayları acele etmekten dolayı atlarlar. Yay burcu kanı fazla gelebilir 6 ayda bir kan vermesi tavsiye edilir. Gökyüzüne bakması kendisi için şifa olur zaman zaman baksın diyor Erzurumlu İbrahim Hakkı hazretleri
Laf yemekten es geçilmek güzel bir duygu 😄😊😊
Yani fazla değilse gerek yok ama fazla ise verin. Bayanlarda kan ve demir eksikliği çok olabiliyor. İkizler Burcu hakkında ne düşünürsünüz abla
Hayır aslanı öveceksin. İkizler hayat dolu insanlar ve yay burcu dengesiz arkadaşım var dengesizlik yönü olmasa çok severim ben yayları. Bilmiyorum ben o kadar dengesiz değilim bazen hüzne girerim ama yanımda biri teselli etse öyle olmam herhalde abla ya. Neyse kendimi çok muhtaç hissettirmeyem 😄
İkizler çok uyumlu insanlar normalde istedikleri zaman sevdiği kişiler ile
Benim yükselen yengeç ya biraz duygusallık bunu dengeliyor mu nedir 😄
Benim yükselen 😄
Ben kullaniyorum genelde. Biraz abilik havalarinda
Engel olamam ama hoşuma da gitmez
Hayır sevmem öyle hitapları
Hiç sevmem, kimseye de kullanmam.
Ediyor deli oluyorum ama bozuntuya vermiyorum
Ağız aliskanliği edebilir.
Sevmem mesafe olsun biraz
Yok canım asla edemez
Yok canım neden herkese diyim
Şalterleri mi attırmak istiyorsa evət.
Bilmem onun ağzı sonuçta
Bugs bunny dışında kimse diyemez
Memeli biriyse canım diyebilir tabii
Canım kelimesi pelesenk olmuş hiç takılmam bile
Canim dedikten sonra da samimi olsak olur
Edemez
Etse bişey demem
edemez
Edemez hayırdır gülüm canım falan derim
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?