30 yaşındaki birinin şimdi çocuğu olsa ileride torununun çocuğunu görebilir mi yetişebilir mi sizce?

( Türkiye de yaşam ortalaması kısa diye sordum)

30 yaşındaki birinin şimdi çocuğu olsa ileride torununun çocuğunu görebilir mi yetişebilir mi sizce?
Cevapla