Yok mu bunun orta yolu Allah aşkına biri bana yardım eli uzatsın?

Ailemle bir türlü anlaşamıyorum her gün muhakkak kavga edecek bir sebebimiz oluyor sessizce oturup kendi halimde takılsam bile bir kavga muhakkak çıkıyor. Evdeki kurallar zaten aşırı baskıcı. Halbuki ben bu durumdan şikayetçiyim mezun oldum elimde bir işim var ama bunlardan ayrı kalacak bir evim yok orada hapis kaldım resmen. Bir arkadaş çevrem de yok hepsi işten arkadaşlar iş dışında muhattap bile olmuyorum kimseyle.

Yok mu bunun orta yolu Allah aşkına biri bana yardım eli uzatsın?
Cevapla