Pazar gününü evde geçirince akşam olduğunda sizede kasvet ( sıkıntı) çöküyor mü?

Gerçi bende hep var 32 yaşındayım ne işim var ne eşim. Ben yaşamayı hiç beceremedim. Mutluluk bana batıyor. Ne yapayım bana da aşık olan kişiler çok tipsiz geliyor sıkıcı geliyor. Benim aşık olduklarım da beni beğenmiyor. İşte bulamıyorum çünkü hiç doğru düzgün deneyimim yok. Daha önce girdiğim işlerden çabuk sıkıldım için çıktım şimdi de iş bulamıyorum. Gerçi doğru düzgün iş bulamadım. Ya bugüne kadar neyse. Ne yapacağım ben ya ne doğru düzgün arkadaşım, ne işim, ne sevgilim var. Ve yaşım 32.
Pazar gününü evde geçirince akşam olduğunda sizede kasvet ( sıkıntı) çöküyor mü?
Cevapla