Hiç okulunuz uzadı mı? Sanırım bir benim heralde 😟?

Üniversiteye 20 yaşında başladım. 1 sene sınıfta kaldım. Bir yılda sağlık problemlerim yüzünden aksadı ama iyiyim şimdi devam ediyorum.3. sinif oldum. Ama gerginim. Kendimi mutsuz hissediyorum. 😢
Hiç okulunuz uzadı mı? Sanırım bir benim heralde 😟?
Cevapla