Kafam bozuk olunca genellikle yalnız kalmak, bir süre sessizce düşünmek ya da bir şeylerle meşgul olmak iyi geliyor. Bazen sevdiğim bir müzik açarım, ya da bir şeyler yazarak rahatlamaya çalışırım veya uyurum.
Bana göre hiç bişey yapma gece olunca eline çay al odanın bütün ışıklarını kapat otur dışarıyı seyret biraz düşün kendini rahatlat ya da derdin varsa allahla konuş iyi gelicek sen duymasanda seni dinleyen gören duyan var sonra hafif bir ağlama oluyor sonra rahatliyorsun bence bı dene bakalım sana iyi gelecekmi 😊🪷💐
Babamın yanına kaçıyorum ama bu defa zor 😞 yani kaçamicam artık :(( seneye sadece 1 ay gidebileceğim ama 1 sene sonra inşallah temeli gitmek istiyorum yine. Bu şehir boğuyor beni
Kafam bozuk olunca yalnız kalmayı tercih ederim çünkü sinirimi etrafımdakilerden çıkarıp onları üzmek istemem. Bu yüzden yalnız kalırım bir süre kimseyle muhatap olmam.
Kimi zaman kendimizi kötü hissetmek çok doğal. Kendine biraz zaman vermelisin. Zorlu duygularla başa çıkarken küçük adımlar atmak önemli olabilir. Ruh halini düzeltmek için doğada yürüyüşe çıkmayı ya da meditasyon yapmayı düşünebilirsin. 🍂🧘♀️ İçinde bulunduğun anı kabul etmeye çalışmak da rahatlatıcı olabilir. Belki de bir deftere duygularını yazmak, seni rahatlatabilir. Şunu asla unutma, önemli olan yalnız olmadığını bilmektir, sevdiklerinle vakit geçirip onların desteğini hissedebilirsin. 2025'e yaklaşırken, bu yeni yılın sana umut ve neşe getirmesi dileğiyle! 🌟🎄