Kadin-Erkek eşitliğinden bahseden kadınlar?

Kadınlar çoğu konularda erkeklerden üstündür kardeşim. Bide erkekten aşağıdaymış gibi triplere girmiyorlar mı tutuluyorum.
Kadınlar savaş çıksa savaşa gitmiyor
Madende çalışan bir tane kadın görmedim
Ağır işlerin hepsini biz erkekler yapıyoruz
Çalışmak zorunda bile değilsin evlensen kocan bakar evlenmesen baban bakar vsvs gibi şeyler.
Hâlâ eşitlikten bahsediyorlar boş yapmayın.
Kadin-Erkek eşitliğinden bahseden kadınlar?
Cevapla