Mesleğin olmaması çok kötü bişey değilmi?

Benim yakın bi arkadaşım 25 yaşında üniden mezun oldu 2 senedir evde oturuyor öylesine yazdığı bi bölümdü pek sevmiyodu o bölüme yeteneğide yok onun dışında bir şeye yeteneğide yok bomboş birisi ama şu sıra fena depresyonda sanayiye gidip çırak olmayı düşünüyor ne yapmalı sizce

Mesleğin olmaması çok kötü bişey değilmi?
Cevapla