Benim 2 tane var mesela... Eğer yanlış yaptığımı düşünüp karalar bağlıyorsam, işi şakaya vurup gevşememi ve daha iyi adımlar atmamı sağlarlar...🥰
Sizin için de var mı böyle birileri?

Benim 2 tane var mesela... Eğer yanlış yaptığımı düşünüp karalar bağlıyorsam, işi şakaya vurup gevşememi ve daha iyi adımlar atmamı sağlarlar...🥰
Sizin için de var mı böyle birileri?

Ben genelde kendim ile alakalı sorunlarımı kedin çözmeye çalışırım. Kendim çözemediğim, üstesinden gelemediğim ciddi bir sorunlarım da bu güne kadar pek olmadı. Lakin bilgi ve tecrübesizlik yıllarım da Fakültedeki Hocamdan çok sık akıl ve tavsiyeler alırdım
Zaten bir tık daha planlı hareket eden biri olduğunu düşünüyorum ben senin 😅
Ben o kadar çok oynamayı severim ki nerede ise oynamayacağım oyun havası yoktur.
Sende sever misin?
https://youtu.be/njYeZyJSRuc?si=XOUdu7KZNTBMGTdU
Hahah bayılırım ben de oynamaya gerçekten 🙃😂
bir dönem çevrem yaptığım yanlış veya doğru tüm hareketleri onaylayan arkadaşlarımla doluydu. bir dönem oldu dengeli davranışlarımın etkisi olsa gerek ki beni lider benimsemiştiler. sonra farkettim ki bu adamlardan bana hatalısın diyen yok. orada büyük bir boşluk içinde olduğumu anlamıştım. bir sürü insanla be yapayalnız. evet yaptığım oldukça ciddi hatayı tüm çevrem onaylamıştı.
Tüm grup olarak böyleyse sıkıntı olur zaten. Bahsettiğim daha çok neredeyse her grupta bulunan o relax tip 😅
o relax tipten bir tane lazım valla
Bir tane olmayınca olmuyor çünkü 😂😂
bir tane olsun ama yoksa iş yaş
Hahah orası öyle 😂
en iyi cevap için teşekkürler🍦🐞🥮
Rica ederim 🌸
sen hiç uyumuyo musun😂
Uyuyorum neden ki 😂
sabah sekizde cevap geliyor. gece üçte cevap geliyor. siteden maaş alsam böyle sadık kalmam valla😂
adminlerin sana hemen rütbe vermesi lazım
Hahahah kısa bir süre daha böyle devam sonra isteseniz de bulamayacaksınız beni 😝😂
internetin olmadığı bir yere mi gidiyosun
Yoo hesabı kapatıp kaçmayı planlıyorum 😂
hadi hayırlısı. ben de bu ara ekşi sözlüğe dadanmış orada yazıp çiziyorum. burası artık eskisi gibi değil. hep aynı sorular, hep aynı yorumlar. sen özgünsün örneğin ama özgün üyeler de birer birer gittiler
Teşekkür ederim öncelikle övgü için ama ben de genelde sosyal medya paylaşımları üzerinden soru soruyorum çok da özgünlük sayılmaz sanki 😂😂
yani yine de emek var
Ehh biraz
Hayır bu anlamda yok. Ben genelde aklayan taraf oluyorum 😂
Hatta bu konuda epey iyiyim diyebilirum. Yani benim kadar aklayan kişiler var mı merak ediyorum. Çünkü en uçlardaki kişilerle konuşmayı sohbeti sevdiğim için onların aklanacak çok fazla şeyi oluyor jsjsks
Herkes seni kötü arkadaş ilan ediyor bak akladığın için 😝😂😂
Şaka bir yana böyle biri olmak güzel bence 🙃
Aslında o an o arkadaşın görevi tam olarak çakma psikologluk zaten 🤷🏻♀️😂
Ben bunda bir yanlış görmüyorum şahsen 🙃
Genelde işin içinden nasıl sıyrılacağına karar veren taraf ben oluyorum gadası 🙃
Ne kadar beni en son ana kadar dinlemeselerde başları sıkışınca benden akıl almayı severler.
Eee bende bunu lehime çevirip karşılığında yemek sözü alırım 🤣
Hahahahah o belli zaten maşallahın var cin gibisin 😂😂
Teveccühün efenim senin çırağın bile olamam ama 🤣
Hahahahhah ezme öyle kendini gadam sen de ulaşırsın elbet bana ajdjfj
Biraz çalışma lazım sadece 😂😂
Hahaha ben yerimde durayım şimdi seni tahtından etmek istemem🤣
Olmaz olmaz yerimi birilerine elbet bırakacağım 😂
Ohoo senin şimdiden varislerin hazırdır 🤣
Olmaz mı 🤷🏻♀️😂😂
Maşallah 🙃
🌟 wouldliketobeLulu seni çok iyi anlıyorum! Hepimizin hayatında böyle harika dostlara ihtiyacı var. Yanlış yaptığımızda yanımızda olup bizi destekleyen arkadaşlar gerçekten büyük bir nimet. Benim de hayatımda böyle dostlar var; zor anlarda omzuma yaslanmak için harika birer destek oluyorlar. Yeni bir yıl gelirken, ilişkilerimize daha fazla değer verip, işte böyle dostlukları daha da güçlendirmek harika olabilir. 2025'in sana ve dostlarına bol kahkahalı ve mutlu bir yıl getirmesini dilerim! 🎉🥳
Teşekkürler hayatcım ajdjg
Cevap
16Cevap
Arkadaş olmak bunu gerektirir sjj
Ortada yapılmış bir yanlış var. Tamam da geçmişi değiştiremeyiz. Onu öylece kabul edip, ders çıkararak yolumuza bakıciz😄
Ben de aynı fikirdeyim çiçeğim ahdhdh böyle düşünmeyenler de mevcutmuş aması
Evet var kimseyi satmayı sevmem, herkesin ya da bana sırrını söyleyen herkesin sırrı bende kalır.
Tam olması gereken de bu değil mi zaten 🤷🏻♀️🙃
Günümüzde çıkar uğruna satan çok
maalesef öylesi çok gerçekten 😅
Öyle
arkadaslarimdan biri sevgilisini aldatti (maalesef) basta kizdik sonra bi baktık kizi hakli cikaricaz nerdeyse jdjxjd kotu arkadaşlık ya bence bu
Peki sonra ne oldu ahdjfjf
En azından sonrasında doğru adımı atabilmiş
Var var olmaz mı kafa üstünde haramı da helal ettiklerimiz var 😂
Çarpılma sınırına da dikkat etmek lazım tabii ahsjfjf
Ayarlıyoruz onu ya gerektiği yerde hocaya danışıyoruz 😂
O sizden de beter değilse 🤷🏻♀️😝😂
Yok ya ehli imanlı dostumuz kendisi 🤣
Maşallah hocam 😂😂😂
Bir tek kedicikleri eksik sjdjdkd
O da olur inşallah hocam 😂
Yok ya almıyorlar onların inancı tuhaf biraz 🤣🤣
Böyle dalga geçiyorum diye çarpılmam dimi ahshdj
Bişey olmaz merak etme 😄
Ehh öyle diyorsan
Her türlü hanımefendi
🤗🤗
Hayir kendi sorunlarım ve hatalarım dışında pek kimse ye karışmam, yaparken bana mı sordu. Haa önemli konu olur tavsiye veririm ama burnu mu sokmam, çünkü hayat bu kimseye güven olmuyor MAALESEF
Var var amaann salla olan olmuş diyen arkadaşlarım 😂😂
Onların verdiği rahatlık hissi 🫠😂😂
Var 2 tane cok iyi dostum var.. burada da 3 tane var.. Sansliyim bu konuda :))
Çok güzel bir his değil mi varlıkları 🥰
Evet oyle. En yakinim olanlarlq aramda 500 km var ama onemli degil bir telefona bakar.. :))
Zaten hayatın en büyük kazığı genelde bu oluyor 🥹
Bize fark etmiyor ya.. Onemli olan bag gercekten.. Yakininda olup bir sey paylasamadigin insan yerine uzak ama her qninda yaninda hissettiezn dqhq iyi su an tel acsam gel desem niye demezler gelirler.. Onemli olan o :))
O konuda kesinlikle haklısın 🙃
Var ama binbir pişman oldum devam etti yanlışına devam etti bende kötü oldum arada
Soruyu okurken kara para aklama geldi aklıma
Aynı kapıya çıkıyor zaten ajdjfj
Esmer arkadaş haklama
Var sağolsun fikir babalarım :D
😂😂
Suç ortağım yoktur, suçu üzerime de alınamam 😂
Nasıl suçu üzerime alınamam 😂
Sen yanlış yapsan? Ahsjfj
Direk yanlış yaptım dersin yani ahsjfj
Arkadaşçılık kazanacak 😂
Lisede vardı. Lisede kaldı.
Lise arkadaşlıkları zaten bambaşkadır
Evet güzel günlerdi.
Düşman onlar düşman. Arkadaş değil:)
Hayır bu öyle bir şey değil. Anlık olarak yargılamak yerine benim panik yapmamı engelleyip sakinleştirerek daha kötüsünü yapmamı engelliyorlar 😅
Bir yanlışa engel oluyorlarsa güzel de aklıyorlarsa sıkıntı:)
Aklama görünümlü koruma aslında. Öncelikleri o an ben oluyorum sadece... Sonra sakin kafayla bak şu daha sağlıklı olur diye yardımcı oldukları çoktur 🤷🏻♀️
Tamam, ikna oldum. Ama tehlike barındırıyorlar yine de:) Muhabbetiniz bol olsun.
Teşekkürler efennim 🙃
Yangına körükle gideriz biz
Yine de dikkatli olmak lazım gibi ahdhhf
e oluyor elbette meslek konusunda özellikle:D
Olmaz mı 😎
Neden bilmiyorum ama elebaşı senmişsin gibi o gtupta 😂😂
😂😂😂😂😂
belkide vardir
Abi bu çok hızlı bir cevap oldu sağol ajdjfjf
Var 1 tane
Yok.
Hayır yok
Yok şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?