Sizin de yanlışlarını birlikte akladığınız arkadaşlarınız var mı?

Benim 2 tane var mesela... Eğer yanlış yaptığımı düşünüp karalar bağlıyorsam, işi şakaya vurup gevşememi ve daha iyi adımlar atmamı sağlarlar...🥰

Sizin için de var mı böyle birileri?

Sizin de yanlışlarını birlikte akladığınız arkadaşlarınız var mı?
Sizin de yanlışlarını birlikte akladığınız arkadaşlarınız var mı?
Cevapla