Günaydınnn arkadaşlar sizce artık kararım ne olmalı?

Ben zinanın her türlüsüne tövbe etmiştim dün gece biri ile arabada birşeyler yaşadık onun için baya düşük benim için en yüksek seviyede olan birşeydi bu yaşadığımız. o inanmasa da böyle şeylere alışkın değilim ve kendimi kimseye bu kadar kolay teslim edemem ama teslim ettiğim ikinci kişiydi ondan hoşlanmıyorum sadece arkadaş olarak seviyorum. canım çekti ve yaptım ne kadar tövbe etsem de tövbem geri bozuluyor sizce ne yapmam gerek suçluluk duygusu hissediyorum kendime aileme Allah'a karşı 🥺 ama engel de olamıyorum
Günaydınnn arkadaşlar sizce artık kararım ne olmalı?
Cevapla