Diyanet çocuk diye bir kanal mı var?

Bu kanal nasıl var olabilir yazık günah tam bir çocuk istismarı. Umarım büyüdüklerinde ailelerinden kurtulurlar. Yazık çok yazık iyi ki ideolojik farklılıklar sebebiyle devlet ailenin elinden çocuğu alabiliyor. Benim böyle cizgifilm izlettiren ailem olsa net lisede onları terk ederdim. Ne Sümeyyeler vardır Ümmügülsümler , Ebubekir Sıddıklar. Lisede en çok zorbalığa uğrayacak çocuk listesi. Bu yaşlarda dini kimlik oluşturulur mu ya. 7 yaş öncesi dini eğitim çocuk için çok büyük zarardır kaldı ki bana göre her yaşa göre zarardır. Çocuk dini kimliğini büyüdüğünde yalnızca kendi isteğine göre belirler bunu sen belirleyemezsin. Bu diziyi izlesin şu müziği dinlesin şu okula gitsin şu bölümü okusun bırak 7 yaşını ölene kadar sen belirleyemezsin. Yazık cidden umarım bu kanser ebeveynlerden cok geç olmadan bir an önce kurtulurlar.
Diyanet çocuk diye bir kanal mı var?
Cevapla