Bilmiyorum ağlıyorum ama böyle tam istediğim gibi değil bir de ağlarken sesim titriyor sesim çok kötü çıkıyor böyle ğağağaaaağaaaa diye kulağıma sesim çok tuhaf geliyor ağlaması bile çirkin olur mu bir insanın ağlarken bile çirkin olur mu bir insan ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ağlamak da bir nimet ben anlayamıyorum bayadır ağlasam rahatlıycam ama yok
Ağlamak için bir dünya dert var
Ama gözyaşı yok var ama kalpte gözden akan bir şey yok gözler kurumuş ama yürekler hala yaş
İçin yanarken gözün neden dursun ki
Gözlerim de yorulmuştur belki artık onlar bile artık gözyaşı akıtmak değil birini görünce veya mutlu olduğunda parlamak istiyordur
Merak etme gözlerin dayanacagi bir kaç gün yine akar
Bilmiyorum ağlıyorum ama böyle tam istediğim gibi değil bir de ağlarken sesim titriyor sesim çok kötü çıkıyor böyle ğağağaaaağaaaa diye kulağıma sesim çok tuhaf geliyor ağlaması bile çirkin olur mu bir insanın ağlarken bile çirkin olur mu bir insan ya
Çirkin değilsin hiç bir kız çirkin değildir herkes güzeldir ss öyle düşünme
Sağol
Düşündükçe insan deliriyor biz delirdik siz delirmeyin
Ben delirdim delirdigim için artık düşünmüyorum size de tavsiye edeeimy
:)
ne büyük travma
Travamlar oldu yol bende
yapma ya
Ben yapmadım onlar yaptı