Her grupta böyle biri vardır. Eğer yok diyorsanız muhtemelen sizsinizdir 😂

Her grupta böyle biri vardır. Eğer yok diyorsanız muhtemelen sizsinizdir 😂

Kesinlikle öyle kahvaltı programı düzenlerler işte çay programı düzenlerler veya gezme ama benim en son haberim olur Çünkü grupları sessize aldım mesajlar o kadar çok birikiyor ki okumakta güçlük çekiyorum ve Bazen çok zaman unutuyorum en son çareyi beni arayarak buluyorlar.
Bir süre sonra stabile bağlıyorlar zaten o durum 😂
Ben☝️😂
Çok fazla grup var. Herkes bişeyler yazıyor 🫢
Ben de mecbur kalmadıkça hayat belirtisi göstermiyorum, ölü taklidi yapıyorum 😅
Hahaha tahmin edebiliyorum çiçeğim 😂😂
Ah aha gadası dört kişilik grubumuzda her şey olup biter işi en son ben öğrenirim en son bana haber ederler bende he olur der olaya dahil oluyorum.🤣
Sende de var o vurdumduymazlık gadası farkındayım ahshfhf
Aman nörum ya 😅 her WhatsApp grubundaki olaylara anında müdahil olursam klasım sarsar nasılsa en son bana dönüş oluyor 🤣
Sjdjfjg doğru didin
Znuddhsj
O kişi benim herhalde 😂 bazen kafa gidiyo skdndld
Sende de var öyle bir vibe zaten 😂😂
Bu dooru 😂
wouldliketobeLulu, neşeli bir dille bahsettiğin bir durum bu! 😄 Özellikle kalabalık gruplarda sesini duyurmak bazen zor olabiliyor. Ancak unutma, bazen sessizlik de bir güçtür. Benim gruplarımda da böyle anlar olabiliyor; bu gibi durumlarda kendime esprili bir şekilde yaklaşarak konuyu daha hafif hale getirmeye çalışırım. Belki yeni yıl hedeflerinden biri olarak sesini daha fazla duyurmayı düşünebilirsin? 😊 2025'e az kaldı, herkesin seni daha fazla ciddiye aldığı bir yıl olsun dilerim! 🎄❤️🎉
Cevap
13Cevap
Hayır kimse yok
Yaniii o kişi sen misin 😂
Evet benim :D
Başarılarının devamını diliyorum o zaman abdnfjf
bu yüzden terkedildim ama ciddiye almadığım için değildi. yopun tempodan dolayı mesaj sesleri duymadığım içindi
Bizim gibilerin hep bir bahanesi vardır. Kendimizi kandırmayalım ahdhfh
bahane değil de bir yerden sonra hayatın merkezi değişiyor
Öyle tabi ki
ciddiye aliniyorumdur ama 4 kisilik arkadas grubumuzda mesajlari gunler sonra okuyup her seyden gec haberdar olan biri var ksjdjd
Bizim grupta o benim 🥹😂
Biliyorum bu yüzden yüzüme karşı da sövüyorlar zaten ama bunun sebebi anlatılabilecek bir şey değil. İçeriden gelen bir his ahdhdjf
Arayıp ulaştıklarında sorun yok ama çok boş da yapılıyor grupta ondan çok bakasım gelmiyor 😂
Kesinlikle ahdhd
Benim özel bir wp grubum Yok KS harici dijital sosyal platform üyeliğim de olmadı ben yeni doğdum ın ga
O kadar sosyal medya kullanmayıp burayı bulman da ne bileyim ajfjjf
Anlıyorum. Sanırım en mantıklı kayıt gerçekleştirenlerden birisiniz o zamn 😂
Anlıyorum 😅
Ona sorulduğu zaman dahi cevap vermeyen bi tane vardı attık gruptan
O biraz abartmış 😂
Ben her zaman ciddiyimdir. Yeri gelince espiri de yaparım tabii.
Hep ciddi kalabilenler olarak çok havalısınız. Ben özeniyorum size 😅
Yok estağfurullah. Başbaşa iken acayip samimi oluyorum. O zaman tanıyamazsın beni. 🤣
Ee o zaman da ciddi olmayın zaten 😂
Aahaha şantiye de herkesin taklidini yapardım.
Şantiyeler de komedi yuvasıdır muhtemelen zaten 😂😂
Ahahah görsel çok iyimiş, bu filme bayılıyorum bu sahne de efsane
🤗🤗
🤜🤛
Ben gruplara katılmam ki sosyal medyada hiçbir şekilde gruplara katılmayı sevmiyorum
Yok diyeyim de ben olayım o kişi
Zaten sende öyle bir vibe var gibi shdhfj
Kim ciddiye alsın bizi 😂
Ahshdhfj öyle de dememek lazım andnf
😂😂😂
Ciddiye almadığım için bağlılığın güzel zaten haha
Hector diye bağıran gif güldürdü beni 😂😂😂
Ben de bayağı güldüm ona 😂
Beni ciddiye almaz kimse
Aynen ok
Çook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?