Ailenin büyük çocuğu olmak?

Ailenin büyük çocuğuyum, erkek ve kız kardeşim ben 9-7 yaş küçük. Şöyle bişey var, kardeşlerimin okul hayatı çok iyi geçti, çok yüksek puanla universite okudurlar ben ama ortalama, hatta kız kardeşim çalışmaya başladı benden daha fazla kazanıyo şu an, ben pazarlama uzmanıyım, doğru bunu pek dert etmem ama başkalarına anlatınca ezik gibi görünüyorum sanırım, ailenin hayırsızı gibi. Sizce bu psikolojide olmam normal mi? Ve nasıl baş ederim. Bu arada kardeşlerimi çok seviyorum
Ailenin büyük çocuğu olmak?
Cevapla