30 yaşından sonra evlenme ümidi kalanlar bu mentali nerden buluyor acaba?

30 yaşına girmeme bi kaç ay kaldı ve ben 30 olduktan sonra evlenmek artık benim için bi anlam ifade etmiyor. Çünkü bu yaşa kadar evlenememek başarısızlık bana göre ve ümit beslemekte polyannalık gibi. Düşününce bunca yıl evlenmeyi becerememişim ve bu yaştan sonra ne zaman biriyle tanışıp evlenip çocuk doğuracağım ve büyütebileceğim. O kadar anlamsız ki. Bu yüzden 20ler bittikten sonra evlenmeyi düşünenler ne yaşıyo acaba diye düşünüyorum.

30 yaşından sonra evlenme ümidi kalanlar bu mentali nerden buluyor acaba?
Cevapla