Uyuz ten teması olmadan bulaşır mı?

Bir haftadır bacaklarda üst gövdede boynumda saçımda acayip bir kaşıntı var. Isırıyorlar böyle sanki bacağımı. Kaşıyıp duruyorum sabahları ve geceleri. Yurtta kalıyorum ama ten temasımız hiç yok. Bir dişçiye gittim bir de toplu taşımaya biniyorum insanla cilt temasım olmadı. Sizce uyuz muyum? Ten teması olmadan bulaşır mı?

Uyuz ten teması olmadan bulaşır mı?
Cevapla