Barda çalışan kızları bilinçli olarak mı öyle giydiriyorlar?

Sürekli gittiğim bir bar var. Dün yine gittim ve 2-3 tane erkek, 3-4 tane de kız çalışan vardı. Erkek çalışanlar normal giyinmişti, ama hava soğuk olmasına rağmen kız çalışanların hepsi mini etek + askılı giymişti. Sizce bu bilinçli olarak yapılan bir şey mi? Ayrıca öyle yerlerde, bahsettiğim şekilde çalışan kızlar, erkek müşterilerin kendilerine bakmasından rahatsız oluyor mudur? Dün gittiğimde kızlara bakan birkaç erkek gördüm ve kızların da bu durumdan çok da rahatsız olmadığını düşündüm, çünkü normal bir şekilde çalışmaya devam ediyorlardı. Hatta saat 23:00'ı geçince müzik sesini yükselttiler ve çalışanlar dans ederek, oynayarak servis yapmaya başladılar.
Barda çalışan kızları bilinçli olarak mı öyle giydiriyorlar?
Cevapla