Günümüz erkekleri neden prenses?

Evet çoğu prenses oldu. Herkes bulusmalarda bile 50/50 peşinde. Konu para değil. Ama benim ilişkimde o erkek bir kahve bir yemeğin lafını ediyorsa, evlenince de zor gelir. Dönüşüm yok böyle bir dönüşüm olmaz. Cimri cimridir. Ama aile olmak nasıl bir şey farkına varmak lazım, varan erkekler gerçek bir erkek. Varmayanlar prenses. Evleniliyor bebek oluyor. Anne ister istemez bir süre çalışamıyor. Evde ihtiyaç çok, temizlik, yemek, iki üç çocukta varsa. Prenses erkekler bebek varken bile kadını çalıştırıp eve geldiğinde de ev işini yaptırıyor. Sözüm tüm erkeklere değil. İki taraf çalışan ama evde gerçek manada ortaklaşa yapan böyle tercih edenlere de değil. Siz biliyorsunuz bu prensesleri. Hepimizin cevresinde var. Ve bunlar baya çok. Gerçek erkekler çok azaldı türk erkekleri kendinize gelin🥲😂🤷🏻‍♀️

Günümüz erkekleri neden prenses?
Cevapla